• Imprezy masowe
    Imprezy masowe
  • TYSKIE FEST 2018
    TYSKIE FEST 2018
  • Kolędy
    Kolędy
  • Imprezy masowe
    Imprezy masowe

    Sylwester 2016/2017

    w Warszawie

  • Koncerty estradowe
    Koncerty estradowe

    Koncerty pamięci Marka Kotańskiego

    na Placu Defilad

  • Produkcja eventów
    Produkcja eventów

    Produkcja eventów

    "Beerfest"

  • Produkcja programów
    Produkcja programów

    Produkcja programów telewizyjnych

    "DAWID KWIATKOWSKI POP AND ROLL"

  • Współprodukcja
    Współprodukcja

    Współprodukcja imprez

    RAMÓWKA TVN

  • Organizacja imprez
    Organizacja imprez

    Organizacja imprez masowych

    oraz firmowych imprez zamkniętych

  • Imprezy promocyjne
    Imprezy promocyjne

    Organizacja zimowych oraz letnich

    imprez promocyjnych

  • Realizacja imprez
    Realizacja imprez

    Realizacja imprez

    na zlecenie klientów

  • Produkcja eventów
    Produkcja eventów

    Produkcja eventów

    "Beerfest"

  • Organizacja imprez
    Organizacja imprez

    Organizacja imprez masowych

    oraz firmowych imprez zamkniętych

  • Produkcja programów
    Produkcja programów

    Produkcja programów telewizyjnych

    "GALA MTV PRE PARTY 2014"

  • Produkcja wydarzeń
    Produkcja wydarzeń

    Koprodukcja wydarzeń o charakterze sportowym

    Wielki mecz dla fundacji "Nie jesteś sam" Telewizji TVN

     

  • Organizacja imprez
    Organizacja imprez

    Organizacja imprez masowych

    oraz firmowych imprez zamkniętych

  • Produkcja programów
    Produkcja programów

    Produkcja programów telewizyjnych

    "TANIEC KONTRA DANCE"

  • Beerfest
    Beerfest
  • SYLWESTER 2019/2020
    SYLWESTER 2019/2020
  • 25 Lat Telewizji TVN
    25 Lat Telewizji TVN

Usługi telewizyjne

CO MAMY DO ZAOFEROWANIA

STAGE ART posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas pracy na rynkach krajowych. Doświadczenie to wsparte gruntowną wiedzą teoretyczną pozwoliło na wypracowanie schematu programu zmierzającego do zaspokojenia potrzeb reklamowych firm i Agencji Reklamy.

STAGE ART działając na rynku polskim zainicjowała wiele kontaktów między firmami, które następnie wspierała doradztwem na poszczególnych etapach realizacji ich planów promocyjno marketingowych. STAGE ART. stale współpracuje od 12 lat z Telewizją TVN organizując dla niej większość eventów (Projekty Plaża, Mecze dla Fundacji Nie jesteś Sam, Projekty Zima, Eventy telewizyjne czy zamknięte imprezy dla głównych klientów stacji).

STAGE ART posiada bogate doświadczenie w konsultingu na rynku polskim, przez co zapewnia profesjonalną obsługę w zakresie: analizy rynku, tworzenia strategii marketingowych w tym strategii promocji, budowy business planów, prowadzenia negocjacji dotyczących zakupu mediów, tworzenia wspólnych przedsięwzięć promocyjnych , wyboru sposobu wejścia na rynek z wybranym produktem.
Gwarantujemy ponadto wsparcie klienta w zakresie inżynierii finansowej projektu, co umożliwia przeprowadzanie efektywnej strukturalizacji finansowej strony przedsięwzięcia. Wykorzystywana jest przy tym ogólnopolska sieć kontaktów firmy oraz jej przedstawicieli.

Analiza rynku

Punktem wyjścia do rozpoczęcia wszelkiej działalności jest poznanie docelowego rynku. Firma wspiera w tych działaniach zarówno firmy krajowe jak i zagraniczne pragnące rozpocząć swą działalność w Polsce.
STAGE ART rozwinęła kontakty oraz udoskonaliła techniki gromadzenia danych, które pozwalają firmie odpowiedzieć na kluczowe pytania dotyczące obecnego stanu polskiego rynku. Pozyskiwanie tego typu informacji inną drogą jest bardzo trudne, głównie ze względu na niekompletność i niemiarodajność danych podawanych w oficjalnych statystykach.

Analizy rynku dotyczą:

  • badania warunków działania firmy
    • badanie rynku (wielkość, pojemność, chłonność, trendy, i uwarunkowania podaży i popytu, segmentacja rynku)
    • badanie konkurencji (strategie konkurencji, cele, silne i słabe strony, udziały w rynku)
    • badanie nabywców (liczba i wielkość grup nabywców, ich cechy i stosunek do ofert firmy),
    • badanie dostawców i pośredników,
  • badanie rezultatów działania firmy
    • analiza wyników sprzedaży (w różnych ujęciach i przekrojach),
    • badanie udziału firmy w rynku i jego segmentach,
    • badanie wizerunku (image) firmy i jej produktów,
  • badania instrumentów oddziaływania firm na rynek
    • diagnoza koncepcji działalności marketingowej firmy - cele, wykorzystywane strategie, marketing mix:
      • polityka produktu (analiza portfelowa, szerokość i głębokość
      • asortymentu, jakość produktów, itp.)
      • polityka dystrybucji (wykorzystywane kanały dystrybucji i ich sposób funkcjonowania),
      • polityka promocji (cele, wykorzystywane instrumenty,
      • intensywność działań promocyjnych i ich spójność),
      • polityka cenowa (wykorzystywane wobec obsługiwanych segmentów, konkurencyjność cenowa produktów firmy,
      • ruchy cenowe produktów firmy, ruchy cenowe - ich częstotliwość, intensywność, itp.)

Wyniki prowadzonych analiz służą bezpośrednio do formułowania strategii marketingowych firm, projektowania kampanii promocyjnych i reklamowych oraz ich wdrażania. Opracowując i realizując strategie marketingowe zachęcamy naszych klientów do przeprowadzenia odpowiednich działań, które pozwolą na trafne zaprojektowanie instrumentów wykorzystywanych w strategii firmy.
Ponadto organizujemy szkolenia dla pracowników firm w zakresie szeroko rozumianego marketingu.

Tworzenie strategii promocji

STAGE ART jest również Agencją Reklamową typu full-serwice. Każda kampania reklamowa organizowana dla naszych klientów poprzedzana jest określaniem segmentu odbiorców w oparciu o badania rynkowe. Na tej podstawie wybierany jest najkorzystniejszy system komunikowania się.
Przy tworzeniu strategii promocji STAGE ART ściśle współpracuje z firmą Zleceniodawcy. Będąc agencją reklamową typu full-service dążymy do zaspokojenia wszechstronnych potrzeb naszych klientów związanych z organizacją promocji.

Stąd nasza działalność obejmuje następujące obszary promocji:
Reklama:

  • projektowanie i realizacja kampanii promocyjnych oraz reklamowych
  • kreacja - tworzenie koncepcji kampanii reklamowych (idei, sloganów, copy, linii plastycznej)
  • określanie optymalnego poziomu wydatków reklamowych dla każdej
  • kampanii z uwzględnieniem możliwości finansowych klientów doradztwo w zakresie doboru zestawu mediów i nośników reklamowych
  • zakup mediów
  • proponowanie scenariuszy działań promocyjnych w oparciu o rzetelne
  • badanie rynku
  • kontrola oraz badanie efektywności i skuteczności realizowanych przedsięwzięć promocyjnych.

  • PROPONOWANE FORMY REKLAMY

     

Święta Święta

Produkcja Wykonawcza Programu Święta Święta dla Banku BPH oraz TVP1 w Teatrze Muzycznym ROMA

I1a  I2a  I3a
I4a I5a I6a
I7a II1a II2a
II3a II4a II5a
II6a II7a II8a
bpha

Nasza oferta

  • Organizacja imprez

  • Nagłośnienie i oświetlenie koncertowe

  • Scenotechnika

  • Sprzęt multimedialny

  • Pokazy świetlne, laserowe, pirotechniczne

  • Kampanie Telewizyjne, Radiowe, Prasowe oraz Billboardowe

  • Produkcja Płyt oraz Teledysków

  • Obsługa reklamowa firm oraz Public Relations

 

Współpracujemy

catering baner

Nasi klienci
  • BPH
  • BWT
  • Honda
  • TVN
  • Radio Polskie
  • Pioneer
  • Warta
  • OVB
  • RDC
  • TP
  • Fundacja
  • POV
  • TESCO
  • Aviva
  • Warszawa
  • LECH
  • TVP3
  • Kayax
Projekt i wykonanie: imoli.pl