Usługi telewizyjne
CO MAMY DO ZAOFEROWANIA
STAGE ART posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas pracy na rynkach krajowych. Doświadczenie to wsparte gruntowną wiedzą teoretyczną pozwoliło na wypracowanie schematu programu zmierzającego do zaspokojenia potrzeb reklamowych firm i Agencji Reklamy.
STAGE ART działając na rynku polskim zainicjowała wiele kontaktów między firmami, które następnie wspierała doradztwem na poszczególnych etapach realizacji ich planów promocyjno marketingowych. STAGE ART. stale współpracuje od 12 lat z Telewizją TVN organizując dla niej większość eventów (Projekty Plaża, Mecze dla Fundacji Nie jesteś Sam, Projekty Zima, Eventy telewizyjne czy zamknięte imprezy dla głównych klientów stacji).
STAGE ART posiada bogate doświadczenie w konsultingu na rynku polskim, przez co zapewnia profesjonalną obsługę w zakresie: analizy rynku, tworzenia strategii marketingowych w tym strategii promocji, budowy business planów, prowadzenia negocjacji dotyczących zakupu mediów, tworzenia wspólnych przedsięwzięć promocyjnych , wyboru sposobu wejścia na rynek z wybranym produktem.
Gwarantujemy ponadto wsparcie klienta w zakresie inżynierii finansowej projektu, co umożliwia przeprowadzanie efektywnej strukturalizacji finansowej strony przedsięwzięcia. Wykorzystywana jest przy tym ogólnopolska sieć kontaktów firmy oraz jej przedstawicieli.
Analiza rynku
Punktem wyjścia do rozpoczęcia wszelkiej działalności jest poznanie docelowego rynku. Firma wspiera w tych działaniach zarówno firmy krajowe jak i zagraniczne pragnące rozpocząć swą działalność w Polsce.
STAGE ART rozwinęła kontakty oraz udoskonaliła techniki gromadzenia danych, które pozwalają firmie odpowiedzieć na kluczowe pytania dotyczące obecnego stanu polskiego rynku. Pozyskiwanie tego typu informacji inną drogą jest bardzo trudne, głównie ze względu na niekompletność i niemiarodajność danych podawanych w oficjalnych statystykach.
Analizy rynku dotyczą:
- badania warunków działania firmy
- badanie rynku (wielkość, pojemność, chłonność, trendy, i uwarunkowania podaży i popytu, segmentacja rynku)
- badanie konkurencji (strategie konkurencji, cele, silne i słabe strony, udziały w rynku)
- badanie nabywców (liczba i wielkość grup nabywców, ich cechy i stosunek do ofert firmy),
- badanie dostawców i pośredników,
- badanie rezultatów działania firmy
- analiza wyników sprzedaży (w różnych ujęciach i przekrojach),
- badanie udziału firmy w rynku i jego segmentach,
- badanie wizerunku (image) firmy i jej produktów,
- badania instrumentów oddziaływania firm na rynek
- diagnoza koncepcji działalności marketingowej firmy - cele, wykorzystywane strategie, marketing mix:
- polityka produktu (analiza portfelowa, szerokość i głębokość
- asortymentu, jakość produktów, itp.)
- polityka dystrybucji (wykorzystywane kanały dystrybucji i ich sposób funkcjonowania),
- polityka promocji (cele, wykorzystywane instrumenty,
- intensywność działań promocyjnych i ich spójność),
- polityka cenowa (wykorzystywane wobec obsługiwanych segmentów, konkurencyjność cenowa produktów firmy,
- ruchy cenowe produktów firmy, ruchy cenowe - ich częstotliwość, intensywność, itp.)
- diagnoza koncepcji działalności marketingowej firmy - cele, wykorzystywane strategie, marketing mix:
Wyniki prowadzonych analiz służą bezpośrednio do formułowania strategii marketingowych firm, projektowania kampanii promocyjnych i reklamowych oraz ich wdrażania. Opracowując i realizując strategie marketingowe zachęcamy naszych klientów do przeprowadzenia odpowiednich działań, które pozwolą na trafne zaprojektowanie instrumentów wykorzystywanych w strategii firmy.
Ponadto organizujemy szkolenia dla pracowników firm w zakresie szeroko rozumianego marketingu.
Tworzenie strategii promocji
STAGE ART jest również Agencją Reklamową typu full-serwice. Każda kampania reklamowa organizowana dla naszych klientów poprzedzana jest określaniem segmentu odbiorców w oparciu o badania rynkowe. Na tej podstawie wybierany jest najkorzystniejszy system komunikowania się.
Przy tworzeniu strategii promocji STAGE ART ściśle współpracuje z firmą Zleceniodawcy. Będąc agencją reklamową typu full-service dążymy do zaspokojenia wszechstronnych potrzeb naszych klientów związanych z organizacją promocji.
Stąd nasza działalność obejmuje następujące obszary promocji:
Reklama:
- projektowanie i realizacja kampanii promocyjnych oraz reklamowych
- kreacja - tworzenie koncepcji kampanii reklamowych (idei, sloganów, copy, linii plastycznej)
- określanie optymalnego poziomu wydatków reklamowych dla każdej
- kampanii z uwzględnieniem możliwości finansowych klientów doradztwo w zakresie doboru zestawu mediów i nośników reklamowych
- zakup mediów
- proponowanie scenariuszy działań promocyjnych w oparciu o rzetelne
- badanie rynku
- kontrola oraz badanie efektywności i skuteczności realizowanych przedsięwzięć promocyjnych.
PROPONOWANE FORMY REKLAMY